Fa unes setmanes vam parlar d’algunes tècniques de persuasió útils per a les escorts per a millorar la seva estratègia de venda durant el “paseíllo”. No ens oblidem que, al cap i a la fi, el que ven una escort és el seu cos, per tant el seu “producte” haurà de presentar-se de la millor forma perquè el client se senti atret per ell i acabi “comprant-lo”.
No obstant, abans que el client arribi a viure el “paseíllo”, possiblement passarà primer per un altre aparador: la pàgina web amb les fotos de les noies. És exactament aquí on el potencial comprador prendrà la decisió: comprar o no comprar, aquesta és la qüestió. Cal tenir en compte que el temps de permanència en la pàgina web és bastant breu, així que les fotos hauran de convèncer-lo immediatament.
Perquè el potencial client prengui la decisió, les fotos hauran de penetrar en la seva ment en el menor temps possible entrant molt a fons en el seu subconscient. Cal despertar el desig, alimentar la morbositat, provocar les ganes d’encast. Així que la pregunta sorgeix per si sola: com han de ser les fotos eròtiques de les escorts per a aconseguir tot això? Bé, aquí ho revelem:
- Naturals: oblidem-nos de les poses cutres que estaven tan de moda els anys ‘70. Avui dia el millor és mostrar el “producte” en un context realista i creïble. Això es tradueix en imatges que semblen robades de la intimitat: sobre el llit mentre llegeix una revista, dutxant-se, bevent d’una ampolla, llevant-se el sostenidor, prenent el sol o qualsevol altra acció que tothom fa diàriament sense donar-li importància. Bé, rebentant-se els grans o llevant-se el Tampax, millor evitar-ho. Això sí, la perspectiva de l’enquadrament és fonamental, per a que sigui efectiva ha de ser com la d’un voyeur que espia d’amagat.
- L’estilisme: quantes menys peces, millor. Així és, cal ensenyar bé el “producte”, sense oblidar-nos que cal complir amb el paràmetre de la naturalitat. Llavors, per a què posar-se un vestit de bany de lleopard amb tacons rosa virolat estant estirada al llit? Això en la vida real no passa, i si passa, és que ets una de les Kardashian. I tothom sap que és millor que et diguin puta que Kardashian, no? Per tant via lliure a la llenceria d’encaix, als colors naturals, als picardies, als tangues, els culottes, les mitges, les lligues o qualsevol peça que faci sentir a la noia terriblement sexy i femenina, i no vulgar. Al marge de la llenceria i del cos nu, altres peces que funcionen bé són els shorts texans, les caçadores de cuir, les samarretes casual i les semi transparents, així com les camises o les samarretes d’home.
- Sense por i sense vergonya: la figa, noies, cal ensenyar el pubis. Que agradi o no, això és de les coses que més “venen”. Som conscients que estar davant d’un objectiu mig nua no és gens senzill, i és igual si la teva feina és vendre el teu cos. Malgrat això, cal vèncer la por i la vergonya sigui com sigui. Per aquesta raó és molt important confiar en el treball del fotògraf i/o del seu assistent, i prendre’s unes quantes copes abans. Que no, que això és broma!
- Photoshop: aquesta eina diabòlica cal utilitzar-la en la justa mesura, és a dir, si sóc una noia grassoneta no puc pretendre sortir a la foto prima com el mànec de l’escombra. En l’argot publicitari això es diria “mega timoy”, encara que els publicistes més refinats prefereixen dir “publicitat enganyosa”. Els retocs estan permesos fins a un cert punt: per a treure cicatrius, pigues, tatuatges o altres elements que puguin portar a identificar a la noia. Així que, si ets grassoneta, accepta-ho o menja una miqueta menys!
Què us semblen les fotos d’aquest post? N’hi ha alguna que us agradi de manera especial?… Segur que us agraden totes, oi?