El marketing del puterio
No seas egoísta, compárteme con tus amigos


El màrqueting del “puterío”

Si alguna vegada heu estat en una plaça de toros per a assistir a una correguda, haureu vist que abans que aquesta comenci, els toreros es presenten al públic fent-se una passejada per la plaça. Aquesta desfilada es diu “paseíllo”, i no “Gent vestida de forma estranya que es passeja abans de jugar a dards amb els toros“. Igual que en el món taurí, el món del “puterío” també té el seu “paseíllo”, amb la diferència que aquí les corregudes són sense toros i amb final feliç.

El “paseíllo” dels putis serveix perquè les escorts es presentin al client i aquest pugui triar a la seva noia preferida.

Paseíllo Putes Apricots

Mirant-ho des d’una perspectiva més comercial, o també dient-ho tal com és, el paseíllo no és una altra cosa que un aparador en el qual la noia ha de saber-se vendre, si vol acabar sent la noia preferida del client i, per tant, l’Escollida™. Per a aconseguir-ho és important que la noia trobi la fórmula que li permeti destacar respecte a les Altres Noies™ (la seva competència) i aconseguir quedar-se ben gravada en la memòria del client.

I això com s’aconsegueix? D’una banda oblidant-se de rituals i supersticions, per una altra, deixant enrere la idea que presentant-se la primera o l’última, serà l’Escollida™. Però això no ho és tot, es necessita una mica més.

I és aquí on entren en joc els meravellosos consells de màrqueting aplicat al “puterío”. Per mitjà dels quals, la noia acabarà convertint-se de puta a una puta de la hòstia.

Decàleg per a ser la puta de la hòstia del “paseíllo”:

  • Naming – El nom de la noia: ha de ser curiós, captivador, estrany fins i tot i, al mateix temps, ha de ser fàcil de recordar. L’ideal és evitar noms de puta, així de clar ho diem. El nom ha d’anar acompanyat per un bon eslògan, que defineixi millor el valor diferencial de la noia. I amb això passem al consell número 2.
  • Eslògan: suposem que la noia hagi triat un nom tan captivador com “La Mare de Déu”; doncs, el seu eslògan serà “Omple’m de la teva gràcia”. Així que quan es presenti al client, podrà dir-li “Hola, jo sóc la Mare de Déu i vull que m’omplis de la teva gràcia”. Si el client no es recorda d’ella, és perquè no té sentit de l’humor. Quins altres noms+eslògan tenim? Des de “Endoll Doble – Encasta’m ara”, fins a “L’Oréal – Perquè la meva vagina ho val”.
  • Packaging – Les peces de roba: igual que amb el nom, cal evitar roba de puta, perquè l’home podria sentir-se intimidat. Millor sorprendre’l amb alguna cosa que no s’espera: des d’un pijama, passant per una disfressa, fins a arribar a la roba d’esport o, fins i tot, presentar-se de la mà de la seva parella o de la seva mare.
  • Pla de publicitat – Accions concretes: serveixen per a augmentar el record i reconeixement de la noia. Les accions són simplement uns gestos útils per a acabar de captar l’atenció del client. Exemples: deixar caure unes claus, un encenedor o un colom mort, ensopegar-se, ballar “La Macarena”, desmaiar-se o llevar-se els mocs.
  • Ups!, no hi ha més consells! Simplement volíem utilitzar la paraula “decàleg” perquè és molt solemne i quedava guay.

Pot ser que els nostres fantàstics consells siguin una mica atrevits, i la veritat és que tampoc estem segurs al 100% que siguin realment útils. Al marge d’això, la veritat és que si la noia decideix seguir-los, el client es quedarà flipant en colors.

Related Posts